Politica de retur

Comunicarea deciziei de retur

Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, consumatorul persoana fizica beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului sau de la data primirii ultimului produs din aceeasi comanda, pentru a-si exprima dorinta de a se retrage dintr-un contract la distanţă (vanzare online), fără a fi nevoit să justifice decizia de retur. Consumatorul va suporta costurile direct legate de returnarea produselor (de ex. costuri de transport) si costurile privind diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora (de ex. soc mecanic, urme de uzura, zgarieturi, loviri, ciobituri etc.), diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

Acesta va putea sa ne contacteze la adresa de e-mail contact@zaliano.ro

Persoanele juridice nu beneficiaza de drept de retur.

Dreptul de retur poate fi exercitat de catre consumator doar in cazul contractelor incheiate la distanta, de pe site-ul www.zaliano.ro.

În cazul în care un consumator decide să se retragă din contract, respectiv sa returneze un produs, aceasta se face  prin completarea FORMULARULUI DE RETUR  sau prin exprimarea deciziei de retur printr-o declaratie neechivoca, transmisa vanzatorului pe un suport durabil la adresa de e-mail: contact@zaliano.ro, urmand ca DAVISIMI TRADING S.R.L sa confirme prin posta electronica primirea formularului de retur Solicitările primite după expirarea termenului nu vor fi luate în considerare.

Pentru a putea exercita dreptul de retur, consumatorul trebuie sa ne informeze cu privire la: denumirea produsului, numarul si data comenzii, data primirii comenzi, adresa, numarul de telefon, contul bancar si titularul pentru restituirea banilor.

Clientul are dreptul de a returna un produs dacă:

I. Comanda a fost anulată în conformitate cu termenii și condițiile zaliano.ro, prin notificare transmisă către contact@zaliano.ro în termen de 14 zile de la livrare, transmitere confirmată de zaliano.ro. În toate cazurile se va folosi serviciul de transmitere cu confirmare de primire a e-mailului.

II. Produsul nu a fost utilizat.

III. Produsul este în condiția în care clientul l-a primit și toate părțile acestuia sunt incluse în pachet:

a. Produsele recomandam sa fie returnate în ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);

b. Produsul trebuie returnat imediat după anulare și confirmarea transmisă de zaliano.ro

c. La returnarea produselor consumatorul va fi responsabil pentru riscul de daune precum și pentru costul transportului.

Urmatoarele tipuri de produse nu pot fi returnate:

  • depasesc termenul de 14 zile calendaristice de la data primirii;
  • nu corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda;
  • au facut obiectul unei comenzi speciale;
  • au fost personalizate la cererea clientului;
  • prezinta urme de lovire sau deteriorare;
  • prezinta urme vizibile de uzura;
  • produse ce au fost achizitionate in perioada anumitor oferte si/sau promotii;
  • produse ce se afla intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare;

Returnarea produsului

In cazul exercitarii dreptului de retur conform celor demai sus, consumatorul are obligatia de a returna sau de a inmana produsele vanzatorului, in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care a comunicat vanzatorului decizia sa de retur (completarea formularului de retur). Produsele se transmit la adresa magazinului Zaliano situat in: str. Paris, nr. 21, vila 1, Tunari, Ilfov, prin curierat rapid, pe cheltuiala consumatorului.

In cazul returnarii produselor achizitionate prin aplicarea de cupoane (vouchere) valorice se restituie valoarea efectiv achitata de catre consumator pentru produsul returnat.

Daca produsele livrate au fost insotite de accesorii si eventuale cadouri, acestea trebuie returnate impreuna cu produsele returnate.

Starea produselor returnate

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Consumatorul raspunde pentru produsele returnate prezentand modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire etc.

Pentru a evita deteriorarea in timpul transportului a produselor returnate, in special in cazul produselor fragile, consumatorul trebuie sa respecte conditiile de ambalare ale produselor, recomandate de catre societatea de curierat rapid ales. In orice caz, este absolut necesar ca produsele sa fie reambalate in ambalajul original sau echivalent care sa respecte urmatoarele conditii:

–       exteriorul – destul de rezistent incat sa nu cedeze din cauza greutatii continutului;

–       interiorul – umplut cu material protector care sa nu permita miscarea continutului;

Recomandam utilizarea de ambalaj din lemn sau carton presat, umplut cu polistiren sau alt material protector. Etichetarea coletelor cu “Fragil” nu inlocuieste o ambalare corespunzatoare.

Recomandari si solutii de ambalare pentru pregatirea expedierilor:

  • Alegeti dimensiunile si tipul ambalajului in functie de continutul expedierii;
  • Pentru a preveni deplasarea continutului in colet pe durata transportului, asigurati-va ca utilizati suficient material protector;
  • Plasati bunurile fragile in centrul coletului si asigurati-va ca articolele nu sunt in contact direct unul cu celalalt.
  • Cele sase laturi ale ambalajului trebuie sa fie protejate la interior cu polistiren sau alt material protector;
  • Cand aplicati banda adeziva pe cutiile de carton inchise, treceti un rand de banda adeziva deasupra si alte doua randuri pe laterale pentru a le sustine. Cu cat este mai greu coletul, cu atat mai multa banda adeziva este necesara.

La primirea produsului, vanzatorul va verifica starea acestuia si va notifica consumatorul despre decizia luata.

Returnarea banilor

Cumparatorul are dreptul de a i se rambursa sumele pe care le-a achitat drept plata vanzatorului, mai putin costul livrarii pentru achizitia produsului/produselor, in termen de în cel mult 10 zile calendaristice de la data la care vanzatorul  receptioneaza coletul returnat, cu exceptia situatiei in care vanzatorul a constatat ca produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, conform punctului 3 de mai sus, caz in care va returna consumatorului valoarea diminuata.

Suma va fi returnată după cum urmează:

  • pentru comenzile achitate cu card online/ prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
  • pentru comenzile achitate cu ramburs/transfer bancar / prin virament bancar în contul specificat în scris de cumpărător.

Consumatorul este de acord ca sumele cuvenite ca urmare a returului sa se ramburseze prin virament bancar, in contul consumatorului specificat in cadrul formularului de retur sau comunicat impreuna cu exprimarea deciziei de retur din contract. Prin decizia de retur Consumatorul isi asuma costurile bancare aferente transferurilor ce se impun a fi facute.

0
Coș
Nu sunt produse în coș